incompany 3.0 elementary teacher’s book pack

Includes a print Teacher’s Book with webcode access to an Online Workbook, which allows you to track classes and individual students’ progress via an automatic gradebook, and a Teacher’s Resource Centre with downloadable video and audio, tests, worksheets and much more. Also comes with access to a Presentation Kit and Digital Student’s Book.

COD: 9781380000361 Categoria: Tag: ,

incompany 3.0 elementary teacher's book pack

H. Gomm and E. Price

Macmillan