In company 3.0 pre-intermediate teacher’s book B1

Includes a print Teacher’s Book with webcode access to an Online Workbook, which allows you to track classes and individual students’ progress via an automatic gradebook, and a Teacher’s Resource Centre with downloadable video and audio, tests, worksheets and much more. Also comes with access to a Presentation Kit and Digital Student’s Book.

In company 3.0 pre-intermediate teacher's book B1

H. Goom

MacMillan

Recensisci per primo “In company 3.0 pre-intermediate teacher’s book B1”